Thursday, October 22, 2009

T-Post, a magazine you can wear, and Prada buildings in your outfits


What is T-Post?: Offbeat news + graphic t-shirt = T-post, the world’s first wearable magazine. Every six weeks, subscribers receive a new t-shirt in the mail. News story on the inside. Artist interpretation on the front. All-around conversation piece.

A great idea, don't you think? I love it. In order to receive your magazine+t-shirt you have to subscribe to it, like a normal magazine. The only different thing is that the magazine talks about one particular subject every issue and you receive a t-shirt illustrating that subject. The subscription is 19€ per month, you specify your size, and give your address, and voilá! Every six weeks a new and totally unexpected t-shirt at your door. You won't know how the t-shirt looks until you receive it. They only print the t-shirts according to the susbcribers they have, so you won't find that tees anywhere else.


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¿Qué es T-Post?: Noticias interesantes + una camiseta = T-post, la primera revista del mundo que puedes llevar puesta. Cada seis semanas los subscriptores reciben una nueva camiseta en el buzón con un nuevo número de la revista dentro.

Es una idea genial, ¿no os parece? Me encanta. Para recibir la camiseta-revista tenéis que suscribiros, como una revista normal. Lo único diferente es que la revista está orientada alrededor de un tema particular, que cambia cada nuevo número, y que recibes una camiseta que ilustra ese tema. La suscripción vale 19€ al mes, especificas tu talla, dices tu dirección, y voilá! Cada seis semanas una nueva y totalmente inesperada camiseta. No sabrás cómo es la camiseta hasta que la recibes, y además hacen sólo camisetas para los suscriptores, así que no las encontrarás en ningún otro sitio.

Some of my favourite T-Post tees:



Wear the Prada buildings:
You know Miuccia (or her team) always have great ideas. The latest, these new t-shirts decorated with the plans of the buildings of the most important Prada boutiques.

Ya sabéis que Miuccia (o su equipo) siempre tiene ideas geniales. Lo último, estas camisetas decoradas con los planos de las boutiques de Prada más importantes.

credit


New Jean Paul Gaultier Campaign at Twitter:
It seems that everybody has twitter already... I still don't understand what's so amazing about it. I like it at some cases, as live updates from fashion shows (it is so helpful), and exclusive news... It will be like bloglovin', at first I didn't like it and now I think it is one of the best tools ever. I highly recommend it, seriously.

Well, I just wanted to tell you that the campaign for Jean Paul Gaultier's new parfum is taking place in Twitter, where the two characters that star in the ad (Michelle Buswell and Robert Perovich) are having a conversation.
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Parece que ya todo el mundo tiene twitter... aún no comprendo muy bien qué tiene de genial y maravilloso. Me parece útil en algunos casos, como por ejemplo las actualizaciones en vivo durante las semanas de la moda, las noticias exclusivas... Me pasará como con bloglovin', al principio no me gustó pero ahora lo uso muchísimo, es uno de los mejores inventos en mucho tiempo. Lo recomiendo.

Todo esto era para decir que la campaña del nuevo perfume de Jean Paul Gaultier se está llevando a cabo a través de twitter, donde sus dos protagonistas (encarnados por Michelle Buswell y Robert Perovich) se intercambian frases de todo tipo.

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